Avatar billede kogt Nybegynder
22. juli 2011 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dlna pc overførelse af billed og lyd

Hej

Er der nogen der kender til et program til at overfører live billed og lyd fra computerens skærm til fjernsynet via dlna...

Sådan at det der sker på skrivebordet kan ses på tv'et
Avatar billede kogt Nybegynder
06. september 2011 - 11:40 #1
ingen der har lyst til at finde ud af det
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. september 2011 - 14:22 #2
Jeg har skam prøvet.
Problemet er at der generelt ikke er båndbredde nok til at gøre det 'live', der vil være forsinkelse på, og kvaliteten vil også være lav.

Der er lavet enkelte forsøg, men intet der har givet gode resultater uden at man skal give mange penge for programmet der ofte ikke er opdateret i et stykke tid
Avatar billede kogt Nybegynder
10. september 2011 - 15:29 #3
okay

kan du huske hvad programmet hed?
Avatar billede kogt Nybegynder
13. oktober 2012 - 22:47 #4
ingen løsning føler i jer snydt så skriv