Avatar billede vkepler Nybegynder
23. juli 2011 - 20:05 Der er 12 kommentarer

Jeg er ved at opgive min iphone 4 HJÆLPPPP!!!!!

jEG HAR EN IPHONE 4 DEN HAR VIRKET OK-HAR KUNNET BÅDE SENDE E-MAIL-OG MODTAGE...MEN JEG HAR NULSTILLET NETVÆRKET...DA DET PLUDSELIG IKKE VILLE MODTAGE MAIL..OLIGN...JEG KAN HELLER IKKE EVT..HENTE NOGET SOM HELST...PÅ NETTET...HVAD POKKER SKAL JEG GØRE ANDET END SMIDE DEN I MOSEN.-) den har været på vej flere gange :-)
Avatar billede Bauz Nybegynder
23. juli 2011 - 20:13 #1
Nu kender jeg nærmer sagt intet til Iphone, men noget siger mig da at du skal hente nogle opdateringer igen og så skal dit mail og netværk opsættes igen efter de gamle vilkår

Ang net opsætning skal dette gøres via mobilselvskabet så vidt jeg er orienteret

Næste gang så tænk over hvordan du skriver og undgå gerne at bruge din Caps

//Claus
23. juli 2011 - 20:16 #2
VELKOMMEN TIL E. ...

Ved du hvad [CapsLock] på tastaturet bruges til ? Åbenbart ikke ? Eller er det med VILJE AT DU RÅBER ?
Avatar billede vkepler Nybegynder
23. juli 2011 - 20:30 #3
Hej Claus..
Tusinde tak fordi du gjorde mig opmærksom på....min caps Jeg ved selvfølgelig godt hvordan man bruger den-men i dette forum er der åbenbart ikke plads-til man laver en fejl.:-(..jeg beklager...og jeg råber altså ikke :-( som der lige er skrevet...Det du skrev vidste jeg jo egentlig godt..jeg har prøvet alt....men håber bare der liiiige var een der kunne komme med gode råd....
Jeg troede denne side var den rette :-) men der kommer nok e´n der ved mere...tak for svaret..:-)
Avatar billede vkepler Nybegynder
23. juli 2011 - 20:32 #4
Tja...men jeg er kun et menneske ...sorry...Jeg syntes bestemt ikke du er særlig venlig....jeg har liiiige oprettet mig...til at få evt..hjælp...så lad være med at gøre grin med folk...TAAAKKK !!!!!!!!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. juli 2011 - 00:10 #5
lad være med at gøre mig til grin ???, det har du vist selv sørget for

men hvis du laver en reset af noget somhelst, skal du jo selvfølige indtaste oplysninger igen, det er både til netværk og mail

i øvrigt er iphone det værste lort, har selv en 4er og den er elendig
Avatar billede Bauz Nybegynder
24. juli 2011 - 18:08 #6
Alle har ret til fejl, jeg påpegedde det bare da det er ret belastende at læse.
Avatar billede vkepler Nybegynder
25. juli 2011 - 10:22 #7
Til Bauz :-) Netop....Jeg beklager igen...og regner da med at der kommer et klogt hoved...der kan hjælpe mig..:-)
Avatar billede vkepler Nybegynder
25. juli 2011 - 10:27 #8
Til Jonah.:-)

Den er først noget møj...når den ikke vil det jeg vil..men efterhånden som man lærer den at kende den...så syntes jeg den er ok..(næsten ) jeg ved ikke hvad der er bedre...som når en som mig er nokia...fan..:-)
Avatar billede bridgefarm Nybegynder
26. juli 2011 - 13:08 #9
vkepler, Der kan jo være flere ting der gør at du ikke kan modtage/sende mails.

Så det er jo at starte fra en ende.. da du skriver at du ikke kan hente noget overhovedet, betyder det så også at hele internet delen på telefonen ikke virker?

er det både på mobildata & på wifi har du testet begge dele?
Avatar billede vkepler Nybegynder
26. juli 2011 - 13:25 #10
Ja det er :-)
Avatar billede bridgefarm Nybegynder
27. juli 2011 - 08:32 #11
betyder det at hvis du befinder dig på et Wifi netværk, så er der heller ikke noget der virker?
Dvs. du kan slet ikke ikke netfunktionen på telefonen?
Avatar billede vkepler Nybegynder
27. juli 2011 - 09:57 #12
Hej ..

Jo noget virker-men den ber om brugernavn og adgangskode-og det skriver jeg ...om og om igen...den vil ikke acep..noget..:-)
men jeg tror det er ved at lykkedes-har lavet en aftale med mit mobilselvskab ...så nu sker der noget:-)

Tusinde tak for dit svar :-)