Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
27. juli 2011 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk virker ikke.

Hej brugere!

Jeg har fået en ny stationær PC og den kører som bare fanden! :)

Det kører skide godt med den og er meget tilfreds med hvor hurtig den er.

Anyways, to the point:

Jeg har ethernetledninger sat til computeren og netværket kører fint, men når jeg vil logge på det trådløse netværk får jeg meddelelsen: "De netværksindstillinger der er gemt på denne computer stemmer ikke overens med kravet for netværket."

Jeg har været inde og tilpasse det, så det er de rigtige indstillinger:

Sikkerhedstype: WPA-Personal
Krypteringstype: TKIP
Og har skrevet sikkerhedsnøglen korrekt ind.

Den kan sagtens finde netværket og det dukker også op på listen over Trådløse netværk. Har prøvet at fjerne det og oprette det igen, men kan stadig ikke få forbindelse til netværket.

Nogen ideer til hvordan jeg kan få det til at virke? Har prøvet nogle guides på nettet, men ingen af dem virker. Jeg har Windwows 7 btw.

På forhånd tak :)
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
27. juli 2011 - 23:52 #1
Windows* ups :)
Avatar billede byggemandflop Novice
28. juli 2011 - 07:20 #2
Slet alle trådløse net og søg igen.
Avatar billede tiger_dk Mester
28. juli 2011 - 10:49 #3
har du prøvet at resette routeren ? havd er det for en router ?

det kan nogen gange hjælpe hvis man resette, det gør man ved at der sidder sådan en lille knap, som regel på undersiden, og holder den ind i f.eks. 10 sek., brug en kulepen eller en nål, så er den nulstillet og stillet tilbage til frabriksinstillingerne !
Avatar billede mrgumble Nybegynder
28. juli 2011 - 14:54 #4
Til nr. #3: Og hvis du resetter routeren nulstiller du samtlige indstillinger på routeren!
Avatar billede tiger_dk Mester
29. juli 2011 - 10:46 #5
start på ny...
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
03. august 2011 - 21:00 #6
.