Avatar billede phaargaard Nybegynder
07. august 2011 - 15:03 Der er 6 kommentarer

Skærm er blevet meget mørk

Min skærm til min stationære er blevet meget mørk og selv om jeg stiller lys og kontrast til max er den stadig meget mørk.
Jeg har et NVidia GeForce 880 GTX grafikkort, en 4 år gammel IIYAMA skærm (Det står der på den) og køre Vista. Jeg har prøvet at gå i skærmopsætning og i NVIDIA Control Panel uden held.
Kan jeg gøre noget med indstillingerne eller er det hardware der er noget i vejen med?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2011 - 15:48 #1
Har ddin skærm en skærmmenu? hvis ja så prøv om du eventuelt kan rette der.
Avatar billede phaargaard Nybegynder
07. august 2011 - 18:38 #2
Ja, jeg har været i skærmens menu og stillet kontrast og lys til 100% men ændringen er minimal.
Jeg har også prøvet at "recall" fabriksindstillingerne med så ender jeg med skærmen som før jeg ændrede på kontrast og lys.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2011 - 18:48 #3
har du en anden skærm som kunne afprøves, for at lokalisere om det er skærm eller grafik der laver fejl?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2011 - 18:55 #4
Hvis det i Vista er det samme som i Windows7?""har aldrig brugt det!"" så kan du under fanen strømsttyring forneden på skærmen finde en skyder hvor du kan regulere lysstyrken.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2011 - 22:02 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2011 - 18:49 #6
hvad sker der her???