Avatar billede nUUK Novice
14. august 2011 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstern USB Harddisk opfattes som 'andet' udstyr

Hej,

Jeg har købt en Westeren Digital (2000 GB) USB 2.0 for en uge siden og den virker perfekt på to stationære pc'ere som har henholdsvis XP og win7. Men på en 3 bærbar pc med XP (fuldt opdateret) ses den som 'andet hardware' i Enhedshåndtering og når jeg skifter USB-port kommer den op med guiden ny hardware. Den er ikke synlig under Diskhåndtering. De andre eksterne Harddiske jeg har kan samme PC godt genkende på alle USB porte.
Jeg antager at der er en detekteringsfejl kun i forhold til denne Westeren Digital i den bærbare XP PC

Findes der en metode SOM IKKE SKADER DATA PÅ DISKEN og som kan få xp på den pågældende PC til at vedkende sig denne Westeren Digital ?

Hvis der ikke er en metode så kan jeg vel kun flytte data over på en anden harddisk og så Ekspress Formattere denne eksterne Harddisk ?
14. august 2011 - 11:02 #1
... hvad siger/skriver den i DISKHÅNDTERINGEN ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/nuuk Point ude: 150 ?
Avatar billede nUUK Novice
14. august 2011 - 11:15 #2
Den bliver slet ikke vist i Diskhåndtering - derfor skriver den vel heller ikke noget !!
Avatar billede fuglen1 Novice
14. august 2011 - 11:40 #3
Hvad sker der hvis lader den fuldføre guiden der er fundet ny hardware.

Så burde den vil installere de drivere der er nødvendig og harddisk vil komme frem i denne computer
Driverne der skal bruger er højst sandsynlig i windows.
Avatar billede nUUK Novice
14. august 2011 - 14:58 #4
# fuglen1

Så finder den ikke noget. Normalt skal der ikke installeres drivere ekstraordinært for ekstern HD på XP, kun på Win98.

nuuk
Avatar billede nUUK Novice
19. august 2011 - 11:12 #5
Lukker