Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
17. august 2011 - 12:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændring af sortering af Spørgsmål man deltager i

Det der menes er at man kan sortere spørgsmålene efter seneste aktivitet (Svar eller Kommentarer). På billedet har jeg markeret det område jeg vil foreslå laves til en knap, som man så kan bruge til at sortere med.
Hvorvidt det skal være muligt at sortere "ny til gammel" og "gammel til ny" må være op til dem der kan ændre det. Ummidelbart vil jeg sige at det er nok med "ny til gammel".

Hosted hos Imageshack
http://imageshack.us/photo/my-images/51/forslag.jpg/

Hosted hos TinyPic
http://tinypic.com/r/mw5lld/7
17. august 2011 - 12:05 #1
*Enig* !
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2011 - 19:33 #2
Godt forslag!
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
22. august 2011 - 16:02 #3
Rart at se at jeg ikke er den eneste, der kunne tænke sig denne feature.
Men hvem er det egentligt laver denne ændring (såfremt den bliver godkendt)? Jeg har læst  FAQ'en igennem men jeg kunne ikke rigtigt gennemskue hvem der velligholder og "drifter" eksperten.dk.
De gør jo et ganske fremragende stykke arbejde, der er mange der nyder godt af.
22. august 2011 - 17:34 #4
Der er 'masser' af rettelser/forbedringer/forslag på Admin's liste... sååå...

---

Hvem - se allernederst ...
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
23. august 2011 - 09:19 #5
Tak for hintet Larry :)
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
01. september 2011 - 10:05 #6
Hvis dette forslag bliver lavet, skal jeg så bare lukke forslaget som normalt.

#KariseLarry
Kan se at du har taget det med i din 10 punkts forslagsrække. Der er mange gode forslag der. Er enig med dig i dem.
01. september 2011 - 10:12 #7
(Nemlig!)
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
05. maj 2014 - 13:29 #8
Lukkes da tråden er en smule gammel