Avatar billede niklas1 Nybegynder
20. august 2011 - 18:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

EightyNine

Hej.

Jeg er i gang med opstart af et nyt event-team under navet: EightyNine .. eller EightyNine EVENT

Og til det, står jeg og mangler et logo og vil høre om her er nogle som vil være behjælpelig med et stille og roligt logo til dette formål ?

Har ikke de vilde idéer selv -

Måske noget i stil med dette?

http://browse.deviantart.com/?q=event%20logo&order=9&offset=96

Altså, bare selve SD ' så lavet om til EN ? :)
Lad mig gerne høre/se jeres forslag.

MVH.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
20. august 2011 - 18:20 #1
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. august 2011 - 21:32 #2
Hvis du er interesseret i at få et tilbud på det, så sig til så skal jeg nok gøre det for dig billigt. Jeg kan levere logoet i vektor, så du kan bruge det til tryk og andre ting.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. august 2011 - 18:54 #3
Havde håbet på en venlig sjæl gad hjælpe med det, gratis :) .
for lidt point herinde.

Da jeg pt. ikke har noget budget at gøre godt med!

Håber på forståelsen - og at der er nogle som kan hjælpe!
Avatar billede tha_painter Nybegynder
11. september 2011 - 18:16 #4
Jeg vil gerne komme med et forslag, og laver det gratis, hvis du gider uddybe "Altså, bare selve SD ' så lavet om til EN ? :)".
Avatar billede niklas1 Nybegynder
11. september 2011 - 20:49 #5
Altså, som på billedet - der står der SD,

Om man så kan lave noget i stil med dette, hvor bare det er et E og et N istedet ?

Ellers kom gerne med dit eget forslag :)
Er åbne for muligheder.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
18. februar 2012 - 14:22 #6
lukket