Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Popup?

Jeg er begyndt at få nogle små lilla farvede "popupper", øverst oppe i højre hjørne af skærmen, når jeg besøger forskellige sider på nettet. F.eks. når jeg går på Eksperten.dk, står der i den lilla firkant: ADTECH - Comscore Beacon - Gemius - Google adsense -
Google Analytics.
Er der nogen der kan forklare hvad er? Firkanten forsvinder efter et halvt minuts tid eller hvis cursoren bevæges hen over.
Hvordan fjerner jeg dette irritationselement?

Jeg bruger Win7-pro. FF. 6.0

Hilsen Lefty
22. august 2011 - 17:24 #1
... altså i selve FireFox menulinien ?
Eller helt i hjørnet af SKÆRMEN lige meget hvor FireFox vinduet er ?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 17:44 #2
#1
Ikke i menulinjen, men i hjørnet af skærmen.
Mvh.
Lefty
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 18:07 #3
Det viser sig at være en tilføjelse til FF ved navn Ghostery, der er skyld i popupperen. Ved at gå ind i tilføjelsen og fjerne et flueben ved Show alert bubble, var problemet løst.

Mvh.
Lefty