Avatar billede fynbo78 Nybegynder
22. august 2011 - 17:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sandisk Santaclip+ synkroniseringsfejl

Hej folkn's

Jeg har købt en Sandisk Santaclip+, for at kunne høre lydbøger fra netlydbog.dk

Jeg gør flg.:

1.Downloader lydbogen fra netlydbog.dk (filen gemmes som zip)

2. Jeg udpakker zipfilen til en ønsket mappe

3. Føjer filerne til biblioteket i Windows media player

4. Opretter afspilningsliste med filerne

5. Når jeg første gang vil afspille lydbøgerne i WMA, beder den mig logge ind på netlydbog.dk, for at hente licens (Det gør jeg så). Nu spiller det fint i WMA.

6. Tilslutter SANta'en. Klikker synkroniserer i WMA. Trækker den ønskede lydbog over og klikker synkroniserer.

Herefter går der galt, den skriver fejl ved synkroniseringen udfor hver fil, og overførelsen mislykkedes.

Er licensen "kodet" ind i filerne, eller skal den fremgå seperat? Jeg kan kun se lydfilerne. Hvad gør jeg (evt. forkert)?

På forhånd tak! :-)
Avatar billede fynbo78 Nybegynder
22. august 2011 - 18:03 #1
Med WMA menes der selvfølgelig WMP ( Windows media player)
Avatar billede fynbo78 Nybegynder
22. august 2011 - 18:30 #2
Har fundet svaret selv.

Jeg brugte Google crome. Gør man det så er der åbenbart bøvl med licensen

Prøvede med explorer, og det virker.