Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 13:43 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Fuld skærm

Hej,

Jeg har en computer med windows 7 og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan sætte tv fra dr eller youtube videoer eller andet i ful skærm, den blvier bare sort, jeg kan dog høre lyden. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg løser dette problem?
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
24. august 2011 - 13:46 #1
Opdater din Flash Player!
24. august 2011 - 13:47 #2
Med hvilken Browser ? / Version ?
Er det sket 'pludseligt' ?

Opdatér FLASH + JAVA ->
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:20 #3
Jeg vil lige prøve at opdatere flash..... skal bare lige finde ud af hvordan :-P

Jeg tror, jeg har internet explore som min browser, kan det passe?

Og nej det har været sådan fra jeg købte den for godt en måned siden.
24. august 2011 - 14:27 #4
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/  Der får du det ind med 'skeer' ...
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:43 #5
Og lige lidt har det hjulpet..... nu er alt opdateret, men resultatet er det samme deværre sort skærm, mon der er et sted hvor jeg skal fjerne/sætte et flueben?
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
24. august 2011 - 14:46 #6
Og du har ikke flere skærme du har sat til? Jeg tænker, det kan jo være at når du trykker fuld skærm, så ryger billedet på den primære skærm, og du måske sidder på den sekundære? Så bliver billedet ihvertfald sort, og du kan stadig høre lyden!
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:52 #7
Jeg har en skærm og jeg kan høre lyd uden problemer. Kan opløsningen være for høj?
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:53 #8
Den stå på 1366 x 768 i skærm opløsning, der står den er anbefalet???
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:57 #9
Google det så lge og faldt over motorcykelgalleriet og der stod jeg skulle højre klikke når videoen var i gang og vælg "Settings" og fjern fluebenet i "Enable hardware acceleration" og det virkede :o)

Så siger tak og lukker tråden
Avatar billede Athome Nybegynder
24. august 2011 - 14:59 #10
Kan jeg give jer 50 hver for forsøget- altså point?
Avatar billede Mikkel2833 Nybegynder
24. august 2011 - 14:59 #11
Opløsningen er fin, maks opløsningen (anbefalet) er hvor højt op din skærm tillader, så det er intet med det at gøre!
24. august 2011 - 16:31 #12
... jeg forsøgte også at finde guiden til netop det trix i #9 - men blev afbrudt ...
Jo - ved nogle skærmkort/driver kombinationer skal der det til ?!?