Avatar billede Boejle Nybegynder
26. august 2011 - 18:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny trådløs router til gaming

Hej eksperter :)

Jeg er ved at være godt træt af at min trådløse router som jeg fik fra yousee for en del år siden. Jeg kan ikke lige se hvilken model det er, men det er en netgear. Når jeg spiller oplever jeg meget ofte udfald og i det hele taget dårlig forbindelse og den er meget svær at sætte op, da jeg har fullrate nu og ikke yousee.

Men jeg vil gerne ha mig en rigtig go router som er stabil og fungerer.

Her er dem jeg selv har fundet frem til:

- http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Netgear+Gigabit+Router+WNDR3700&pid=641103

- http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Asus+RT-N16+Wireless+N+Router&sp=all&pid=668948

- http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4521375

Som det ser ud nu regner jeg med at købe den første "wndr3700". Indvendinger eller andre forslag modtages meget gerne!
Avatar billede Boejle Nybegynder
26. august 2011 - 18:53 #1
For bedre overblik:

1: Netgear WNDR3700
2: ASUS RT-N16
3: ASUS RT-N56U

Og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg foretrækker wndr3700 fordi den er billigst, men selvfølgelig også fordi jeg har læst en del godt om den.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. august 2011 - 19:07 #2
Hejsa
Jeg ville også vælge den fra Netgear. Jeg har selv gode erfaringer med Linksys som disse:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4308254
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=705764
Avatar billede Boejle Nybegynder
26. august 2011 - 19:18 #3
Tak for svaret :)

Jeg skal lige være sikker på hvad du mener. Ville du vælge netgear wndr3700 frem for de to andre jeg linker til? Eller ville du også vælge dem fremfor de to du linker til? Eller har du kun erfaringer med linksys? Prismæssigt er der jo ik den store forskel, så spørgsmålet er nu bare hvilken en der er bedst :) wndr3700 er jo en lidt ældre model så vidt jeg kan se, men så længe den virker og er meget stabil er det jo lige meget....
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. august 2011 - 19:45 #4
Linksys eller netgear - det er lige fedt da de begge er gode. Du skal bare huske at få: n- standard (gerne dual band hvis du skal have ældre enheder på) og gigabit ethernet.
Avatar billede Boejle Nybegynder
29. august 2011 - 17:58 #5
Well ingen der har indvendinger til den wndr så køber jeg den. eller hvis der findes lige så gode men billigere alternativer så skriv endelig. ellers går pointne til egidiussen.. :)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
29. august 2011 - 19:42 #6
Held og lykke
Avatar billede Boejle Nybegynder
30. august 2011 - 16:37 #7
Jeg takker :)