Avatar billede skalling Nybegynder
26. august 2011 - 19:29 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Skift fra pop3 til imap i outlook express

Da jeg har proplemer med dobbelt download af mine emails, vil jeg for at omgå problemet skifte fra pop3 til imap.
Jeg laver opsætningen efter bogen - tror jeg da, Men resultatet er, at jeg godt kan få det til at virke på mine indgående mails, men når jeg sender, ender den sendte mail i en af de gamle mapper fra pop3 tiden, og den vises derfor ikke på serveren.
Er der nogen bud på, hvad jeg gør forkert. Kan det være noget problem, at DNS ligger hos en anden udbyder, Ifølge TDC skulle det ikke være noget problem.
Avatar billede giweo Juniormester
28. august 2011 - 18:01 #1
Har du husket at sætte den nye (imap) konto som  "Send som standard fra denne konto"  i Konto-indstillinger ?
Avatar billede skalling Nybegynder
30. august 2011 - 09:33 #2
Ja, det har jeg faktisk gjort. Men jeg er kommet til at tænke på, at der under avanceret skal stå noget om stien til rodmappe. Jeg aner ikke, hvd man skriver der
Avatar billede skalling Nybegynder
25. oktober 2011 - 12:24 #3
Jeg tager selv point