Avatar billede lounielsen Nybegynder
31. august 2011 - 20:24 Der er 4 kommentarer

lumatron højtaler driver? til mac os-x

hej alle.

jeg har købt nogle lumatron højtalere.

kan ikke finde driver til højtalerne på nettet, hvis nogen kan finde en vil jeg blive rigtig glad.

model: s:20027

"s/n: S00224176"

Hilsen: Loui
Avatar billede kjeldsted Novice
31. august 2011 - 20:44 #1
Bare nysgerrighed: Hvordan tilslutter du højttalerne til computeren?
Avatar billede lounielsen Nybegynder
31. august 2011 - 20:49 #2
USB-stik
Avatar billede kjeldsted Novice
31. august 2011 - 20:57 #3
Hm... Er den overhovedet Mac OS X kompatibel?
Det er jo ikke let når man ikke engang kan finde en hjemmeside...
Avatar billede egonspock Seniormester
31. august 2011 - 21:04 #4
Har du prøvet og se om den skulle komme frem, hvis du åbner "indstil lyd og MIDI" i programmer->hjælpeprogrammer. Det er ikke sikkert det virker, men jeg tror det er et godt bud.