Avatar billede britalis Nybegynder
01. september 2011 - 18:41 Der er 4 kommentarer

torrent

Hej

Jeg har en i midt hus som sider og henter med torrent 24/7 :S det er mega træls og vil meget gerne have det blokeret da jeg flere gange har bet personen om at stoppe det virker nu også i 2 dag ca. og så køre det igen

nogen der har en løsning til dette lille problem eller store da jeg ikke kan spille

jeg har en netgear RangeMax Wireless-N Gigabit Router WNR3500L

på forhånd tak
Avatar billede Blueeyez Mester
01. september 2011 - 18:53 #1
Bruger personen trådløs eller kabel?
Avatar billede britalis Nybegynder
01. september 2011 - 22:18 #2
trådløs for det meste men også kabel nå det går for langsomt (en sjov ide han har)
Avatar billede DrJonesy Nybegynder
01. september 2011 - 23:25 #3
hmm, hvis du har direkte adgang til routeren, kan du med netlimiter begrænse trafikken for givne ip adresser, både up og download.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. september 2011 - 08:32 #4
Den eneste løsning som jeg ser holdbar er at du smider personen af routeren (Fysisk) dvs.

Hvis personen bruger kabel til din router, så tag kabel ud af router, hvis personen bruger trådløs så brug en mac adresse blokering (Det kan omgås, men jeg tvivler på personen kan)..

Det er de 2 bedste løsninger.. Hvis de 2 fejler ja så kan du jo prøve og sige APG/IFPI/Rettighedsgruppen, men denne løsning skal så os KUN bruges hvis personen slet ikke vil lytte eftersom det kan koste personen en større bøde ;)