Avatar billede Stenbideren Juniormester
05. september 2011 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg gemme og få vist store dokumenter i Dropbox?

Jeg har et dokument med en livshistorie på ca 150 sider Word med mange fotos indsat, den fylder 52.600 Kb.
Jeg troede den ville blive mindre ved at zippe den men det var stort set det samme.
Jeg vil sende den til min familie og mit spørgsmål er vist nok simpelt, "skal de også have Dropbox for at læse det"?

Er der en anden måde jeg kan sende sådan en stor fil??

Med venlig hilsen Stenbideren
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. september 2011 - 18:50 #1
De behøver ikke dropbox for at læse den. Du giver dem et direkte link.

Du kan også lægge den op på http://ge.tt/ - eller en tilsvarende tjeneste - og gi' dem linket.
Avatar billede pstidsen Novice
05. september 2011 - 23:10 #2
Du kan sagtens gøre det i dropbox og de behøver IKKE have dropbox selv. Det du skal gøre er at ligge filen i "Public" mappen i dropbox. Højreklik på filen, hold musen over "Dropbox" og vælg "Copy puplic link" og så sætter du bare det ind i mailen. Du kan også gøre som erikjacobsen siger. Jeg bruger normalt www.gupl.dk til filupload og sharing.

NB: ved www.gupl.dk har ALLE adgang til filerne, medmindre du sætter adgangskode på.
Avatar billede Stenbideren Juniormester
06. september 2011 - 08:32 #3
Jeg takker for de gode svar, det var lige det jeg ville have.
Nu mangler jeg blot at finde ud af hvordan jeg får lukket samtalen. Jeg forstod ikke en dyt af det jeg læste i Hjælp!

Men tak igen og venlige hilsener fra Stenbideren.