Avatar billede norberg Juniormester
07. september 2011 - 00:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ipod touch synkronisering uden af slette gamle numre

Hvordan synkronisering man sin ipod touch uden af slette gamle numre på Ipod'en, jeg har f.eks. en masse numre liggende på min Ipod og vil godt ligge flere numre ned på den, uden af slette de gamle, men den kommer og siger vil du synkroniser? og så tager den alle de gamle numre og sletter dem og ligger de nye numre ind. (Har min kammerat prøvet, det vil jeg godt undgå).

Det skal lige sige at de gamle numre ikke længere ligger på C drevet mere, de er ændret i fil strukturen fra C: til F: drevet og nu kan i-Tunes ikke finde dem.

Jeg har prøvet at ændre drevet i i-Tunes til F: men det hjælper ikke den kan ikke finde det, kan det virkelig være rigtigt at jeg skal overfører alle musik numrene igen?
Avatar billede Thule_Niels Nybegynder
13. september 2011 - 10:51 #1
Bare lige en ide, men kan du ikke bare importere dem til iTunes igen. Altså i stedet for at prøve at ændre stien til dem, så lave en ny sti til dem. Ved ikke om det er nok.
Avatar billede norberg Juniormester
13. september 2011 - 17:28 #2
Det er jo det der er problemet, jeg har 50 CD'er liggende på ipod touch'en, som skal importeres på pc'en igen, men det var lige det, jeg godt ville udgå, hvis det kan lade sig gøre?
Avatar billede Thule_Niels Nybegynder
13. september 2011 - 17:38 #3
Hvis du har dem liggende på F: drevet er det så ikke bare at trække dem ind i iTunes fra der. Men f: drevet er måske ikke på computerne.

Ellers findes der programmer der kan trække sangene fra iPod'en og over på computeren. De kan findes med google.
Avatar billede norberg Juniormester
13. september 2011 - 18:19 #4
Jeg vidste ikke at man kunne trække numrene over fra stifinderen? Men det virker tak.