Avatar billede sascha Nybegynder
11. september 2011 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sims2 og Win7

Min datter vil spille ovenstående men Windows siger at den mangler Directx9 og afslutter derefter. Har prøvet at køre i alle de tidligere Windows versioner jeg kan men uden held.Nogen forslag. Vil ikke bruge Sims3 da der er ofret rigeligt på Sims2
Avatar billede fhansen82 Mester
11. september 2011 - 18:43 #1
Prøv at trykke på start og skriv i tekstboksen: dxdiag

Starter der et program, så er der installeret Directx, hvis ikke, så kan Directx hentes her http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35

Hvis programmet starter, kan du i øvrigt se versionen.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
11. september 2011 - 18:50 #2
Hej..

Der er rigtig mange problemer med at få Sims2 til at køre på en Windows 7 maskine da windows 7 er født med DirectX 11 og
firmaet EA ikke har kunne svare på de mange bruger som har stillet det samme spørgsmål og svaret lyder på at spillet kun er lavet til at køre på Windows XP og bagud..

men prøv følgende..

"Højre klik" på Ikonet "Sims2" + "Egenskaber" +

og sæt den til at køre som "Windows XP" + "OK"

Prøv at starte Spillet.

-Ved ikke om det ville hjælpe og opdatere spillet men du kan prøve..

Link

The Sims 2 Patch
(Kræver at CD2 er installeret)
http://downloads.phpnuke.org/en/download-item-view-a-x-a-y-n/THE%2BSIMS%2B2%2BPATCH.htm
Avatar billede sascha Nybegynder
12. september 2011 - 09:50 #3
Kørte patch'en og opdaterede min grafikdriver og det kører.Mange tak for hjælpenLig et svar MichaelWJ-IT
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. september 2011 - 15:07 #4
OKi..