Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
17. september 2011 - 14:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilslutte Brother printer

Hej eksperter.

Jeg har et rimelig frustrerende problem ...
Efter jeg har formateret min laptop (Vista), kan jeg pludselig ikke tilslutte min Brother DCP-770CW printer. Hverken på kabel eller på trådløst netværk. Hvis jeg prøver at tilslutte den med kabel, når jeg til der i installationsprocessen, hvor den beder mig om at tilslutte printer på USB kabel og tænde den. Men når jeg gør det, sker der intet, og man kan ikke fortsætte installation.
Prøver jeg så at tilslutte på trådløst, får jeg altid en fejlbesked der hedder "Fejl 0x00000012". Den får det tilkoblet, så man godt kan scanne fra printer til laptop på trådløst, men printningen er en by i Rusland.
Jeg forstår det virkelig ikke. Jeg har formateret min computer mange gange og derefter tilsluttet min printer uden problemer.
- En anden laptop i huset kan dog uden problemer koble sig på vha. trådløst netværk. (XP)

Håber virkelig I kan hjælpe mig!!!

Vh Mads
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2011 - 14:56 #2
kig lidt og luk nogle af dine gamle spørgsmål

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Madshovgaard

m.v.h
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
19. september 2011 - 11:44 #3
Jeg har prøvet at installere med Vista 32 bit også. Hjælper ikke ..
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 12:11 #4
har du set på denne her også

Trådløs opsætningsguide til Windows®

+

denne her lige under
Reparationsværktøj til netværkstilslutning
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
19. september 2011 - 13:32 #6
Jeg har prøvet at køre begge to, intet hjælper. Hvis jeg bruger den der "Trådløs opsætningsguide ..." så skriver den godt nok, at den har fået forbindelse, og den udskriver en testside, men når jeg så fx. prøver at udskrive noget fra Word er printeren der ikke ....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. september 2011 - 15:25 #8
Prøv lige at kigge i stien C:\Windows\system32\spool\PRINTERS

Ligger der filer her, har du et forlist printerjob på PC´en.

Stop printspooleren, slet filerne og start printspooleren. Så kan det ske det hele virker...
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
19. september 2011 - 16:29 #9
Jeg så mig nødsaget til at formatere en gang mere, da jeg virkelig desperat har stået og manglet de print. Og nu virker det!! Så løsningen er fundet..