Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 11:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IE9 vil ikke vise indhold

Jeg har et generelt problem med min IE9.
Jeg hentede den for et halvt års tid siden, men blev så træt af at ca. hver anden side jeg besøgte så forkert eller tom ud, at jeg stoppede med at bruge den.

Nu er det bare sådan, at jeg laver Joomla-sider, som andre helst skulle kunne se i deres IE, så jeg SKAL jo have løst problemet.
En side som f.eks. www.joomla.org, viser kun topgrafik og menu, mens alt indholdet er væk. I Firefox er der ingen problemer.
Kan nogen gelejde mig i retning af en løsning? Det virker ikke som om andre har problemet, for jeg har ikke kunnet finde noget der lignede nogen steder.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. september 2011 - 12:00 #1
Prøv at hoppe ind på http://www.joomla.org/ og tryk f12, står den godt nok til Browser mode: ie9 og Document Mode: ie9 ?

Og har du igennem Internet indstillinger, forsøgt at "reset" under sidste fane "advanceret".

/J
Avatar billede PeteSK Nybegynder
21. september 2011 - 12:01 #2
Styresystem ?
Har du prøvet at uninstall IE ? har du installeret en masse sjove programmer til at give smileys eller alt muligt andet som ofte "angriber" IE ?
Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 12:19 #3
@jokkejensen: Nej det gjorde den ikke, den stod til Browser tilstand=IE) kompatibilitetstilstand og Dokumenttilstand IE7 standard. Hvis jeg skifter til det du siger, så er der bare helt hvid skærm...
Jeg har både prøvet at gendanne standardindstillingerne under Avanceret og Sikkerhed. No luck.

@PeteSK: Ingen funny stuff installeret overhovedet, og jeg har lige forsøgt at afinstallere IE for at hente en ny, men det kunne jeg ikke finde ud af.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. september 2011 - 12:21 #4
i samme vindue (f12), kan du så under fanen "html" se markuppen ?

og kan du under network, trykke start capturing, trykke f5, og se en lang række request blive "behandlet" ?

Vh
Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 12:31 #5
Jeg kan godt se markup, men under netværk sker der intet, når jeg gør som jeg regner med svarer til det du siger (min IE er dansk) nemlig: "Start registreringen" og F5. Knappen aktiveres og skifter til stop, men i bundlinjen står der bare "sendt 0 B" og "Modtaget 0 B"
Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 12:33 #6
..øh, hehe, jeg kunne jo stå i det rigtige vindue når jeg trykkede F5 ;) Jo, så kom der en masse væltende
Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 15:20 #7
Eksperten har vist været nede et stykke tid...
Siden sidst har jeg afinstalleret IE. Jeg havde håbet at jeg derved (som Microsoft lover) ville få min gamle IE8 igen, men sådan gik det ikke. Efter stor ballade og mange forgæves forsøg lykkedes det endelig at få 9'eren installeret igen.
Der er overhovedet ingen forskel mht. visningsproblemerne.
Systemet er Win 7 64 bit.
Var der mon flere gode forslag til hvad jeg kan forsøge...?
Avatar billede jokkejensen Novice
21. september 2011 - 15:35 #8
jeg er blank.
Avatar billede Shasim Novice
21. september 2011 - 15:47 #9
Øv... men tak for forsøget :)
Avatar billede Shasim Novice
28. februar 2012 - 08:54 #10
Lukker...