Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
23. september 2011 - 17:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

WoW - party invites

Nu har jeg prøvet at købe the burning crusade til world of warcraft, men jeg kan stadig ikke komme i party. Min kæreste og jeg købte det begge for at kunne spille sammen.
Den siger at "trial account cannot invite characters into groups [click to upgrade]".
hvorfor? Vi har jo lige købt det, så hvorfor står der at vi har trial accounts?
håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 17:26 #1
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
23. september 2011 - 17:31 #2
Når vi har købt the burning crusade er den så ikke opgraderet til Full Version?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 18:52 #3
Du skal ikke svare selv, blot kommenter :)

"World Of Warcraft: Burning Crusade" og "World Of Warcraft: Wrath of the Lich King" er begge kun udvidelsespakker.
Til at starte med skal i også købe "World Of Warcraft".
World Of Warcraft er basisspillet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 18:53 #4
Der er forresten også World Of Warcraft: Cataclysm som også er en udvidelse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 18:54 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2011 - 18:57 #6
Og så er det forresten billigst at forny sin spilletid på battlenets hjemmeside.
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
24. september 2011 - 01:31 #7
Ok.
Vi havde World of warcraft: starter edition som trial. Så købte vi WoW The burning crusade, men vi mangler at KØBE selve World of Warcraft før vi kan spille i Party og før vi kan komme over lvl 20?
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
24. september 2011 - 01:32 #8
Og jeg mener også jeg har skrevet denne som kommentar og ikke som svar for jeg klikkede på kommentar :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2011 - 10:50 #9
#7
Nemlig :)
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
24. september 2011 - 10:59 #10
okay tak.
hvorfor kan jeg ikke vælge "accepter dette svar" ved dine svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. september 2011 - 18:44 #11
Fordi jeg ikke fik lov at lægge svar, før du tog point selv...
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
27. september 2011 - 15:49 #12
jo du gjorde da så. jeg tog selv pointene fordi jeg ikke kunne give dig nogen. jeg ventede jo... hmm.. det er forvirrende. er helt ny, så vær sød at bære over med mig :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2011 - 16:19 #13
Det er ok :)
Næste gang så blot bed om et svar.