Avatar billede wappa Nybegynder
25. september 2011 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Microsoft live mail

Kører med Win 7 home premium har et irriterende problem, kan man ikke få live mail hvis man minimere ned til uret.
Syntes det er meget irriterende den ligger på proceslinie.
Har 3 mail adresse som tjekkes med livemail hotmail, min domæne,fibernet.
Findes det andre programmer som kan minimeres til uret ville jeg være glad
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
25. september 2011 - 13:33 #1
Hej Wappa,

jeg ved ikke helt om det er muligt at minimere det ned til uret, men jeg ved at det er muligt at minimere messenger, så mon ikke det også er muligt med windows live mail.

Højreklik på dit windows live mail ikon i start - alle programmer - egenskaber - kompatibilitet - kør dette i kompatibilitetsvisning - windows xp - ok.

prøv ovenstående :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
25. september 2011 - 14:55 #2
desværre det virker ikke, men tak for forslaget :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
25. september 2011 - 14:59 #3
fandt en løsning pt ikke den optimale men virker http://www.nettipsforum.dk/windows-mail-minimizer-01_topic13234.html
Avatar billede wappa Nybegynder
25. september 2011 - 14:59 #4
.
Avatar billede wappa Nybegynder
25. september 2011 - 15:09 #5