Avatar billede wolfcas Nybegynder
29. september 2011 - 08:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilken router/access point?

Hej med jer :)

Er i tvivl om hvilken router/access point jeg skal vælge...

Jeg har i en en del gamle Linksys routere (de blå), der er sat op i opgangene. Der er 2 i hver opgang, hvor de skal sikre at folk kan komme trådløst på nettet. Alle routerne er kablet og udsender så det trådløse signal.

Hvad skal jeg så nu vælge som erstatning?  Nogle gode ideer, erfaringer?

På forhånd tak!

Mvh

Wolfcas
Avatar billede juleulven Nybegynder
29. september 2011 - 10:49 #1
hvad er årsagen til, at du skal vælge en erstatning? har i problemer/Defekter?
Avatar billede wolfcas Nybegynder
29. september 2011 - 22:11 #2
De fleste er gået ned pga lynnedslag....
Dem vi havde er så udgået...
.?
Avatar billede wolfcas Nybegynder
21. november 2011 - 21:06 #3
Lukker