Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 08:33 Der er 11 kommentarer

Prosonic hjælp

Jeg har købt dette tv til min datter men jeg kan ikke finde nogen kanaler uanset om jeg søger analog eller digital. Tv et er bare skiftet ud med et andet der fungerede fint. Jeg har selv. fulgt manualen. Det er kabel tv jeg har. Hjælp
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 08:46 #1
Er der indbygget kabeltuner?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2011 - 08:46 #2
Hvorfor fortsætter du her??
Du har jo gang i et spm om dette.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 08:54 #3
Der står DVB-T/C jeg har ikke så meget forstand på det.

Hvad er det jeg har gang i?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 09:04 #4
Så vidt jeg kan se har det ikke Cabel indgang. men ellers må du ringe til deres hotline.http://www.umc-slovakia.sk/wp-content/uploads/products/101315-PX19R69BHBCUPE986/qsg.pdf
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 09:08 #5
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 09:14 #6
Cabel indgang hvad vil det sige? Jeres hotline ved det ikke !!
Er cabel indgang nødvendig? der skulle være alt det der skal bruges
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 09:25 #7
http://www.eksperten.dk/spm/948513
Der fortsættes i det oprindelige spørgsmål.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 12:55 #8
john_stigers
Jeg læser at de får signalet fra en Kabel udbyder så det drejer sig ikke om antennesignalets styrke men ene og allene om tvét har en kabeltuner eller ikke.og på Prosonic´s hjemmeside står det ikke.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
05. oktober 2011 - 10:10 #9
Cabel indgang hvad vil de sige? Eller kabeltuner?
Den har DVD -T/B tuner står der. Er det ikke nok når ´man har kabel tv?
Ellers skal jeg vel ud med tv et ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 13:30 #10
#8 (poko1)
Nå vi skulle ikke fortsætte i det 1. spørgsmål?
Men nu du er i gang, så forklar lige hvvad han mangler for at kunne trække signal, for jeg kan ikke se hvor du vil hen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2011 - 13:32 #11
#9
DVB-C er det der skal være i et TV for at kunne bruge det til kabel-tv, korrekt.
Det har det nemlig, iflg. prosonic.