Avatar billede Iboga Juniormester
04. oktober 2011 - 21:57 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg af med mine point?

Jeg har 410 point ude, men kan ikke finde ud af at komme af med dem?
Avatar billede richardjensen Seniormester
04. oktober 2011 - 22:04 #1
Hvis du har fået svar på dit spgm. kan du acceptere og tildele svareren de udlovede points.
Har du kun fået kommentarer, kan du selv afgive et svar og derefter godkende, så du selv får point'sene.
Jeg lader det her være et svar, som du kan godkende/afvise.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. oktober 2011 - 22:07 #2
Du går ind på dine oprettede spørgsmål, og hvis du har fået brugbare forslag, så beder du forslagsstilleren om at lægge et svar. Dette svar accepterer du så, og så er du kommet af med dine points.
Har du ikke fået løst dit problem, så lægger du selv et indlæg, hvor du sætter markeringen i "Svar", og efterfølogende accepterer du dit eget svar. På den måde får du lukket spørgsmålet, og beholder dine points.
Dette indlæg er lagt som et svar, så du kan acceptere det med det samme.
/ptj_11
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 22:08 #3
Læs Faq: www.eksperten.dk/faq

F.eks. www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 som meget simpelt giver svar på dit spørgsmål.
Er det hvordan du accepterer når du HAR fået et svar, så kig her: www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. oktober 2011 - 22:09 #4
Her accepterer du RichardJensens svar, og afviser mit, da han kom først.
/ptj_11
Avatar billede Iboga Juniormester
04. oktober 2011 - 22:09 #5
Mange tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 22:09 #6
Til slut, så lægger du blot svar her og accepterer eget svar.
Hjælp til brugen af eksperten.dk er pr. tradition gratis.
Avatar billede Iboga Juniormester
04. oktober 2011 - 22:15 #7
Okay. Nu har jeg lukket alle mine tråde herinde, men sidder stadig ude med 320 points?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 22:18 #8
Vågn op john_stingers.  De point er da væk

Så gstone:  Her kan se at for selv gamle og garvede rotter på E. kan de skøre point volde problemer
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 22:28 #9
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gstone

du kann se de spørgsmål du mangler at lukkeved at trykke på min profil øverst i højre hjørne og så de Åbne spørgsmål
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2011 - 22:27 #10
Nej, du har ikke lukket alle tråde. Disse er stadig åbne: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gstone
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 22:47 #11
http://www.eksperten.dk/ (...)

De spørgsmål har du ikke fået noget brugbart svar til. Så har du lov til selv at lægge et svar aceptere det.

Så kan alle være glade :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 22:48 #12
samsonjens ja han lukkede mens jeg kommenterede....
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 22:49 #13
Håber du forstod, det var ment som en joke :-)
Avatar billede Iboga Juniormester
04. oktober 2011 - 22:55 #14
Så nu skulle alle svar vidst være besvaret, på nær et. Tak for hjælpen!

Er der nogle der tilfældigvis kan hjælpe mig med dette?

http://www.eksperten.dk/spm/948581
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2011 - 23:01 #15
gstone--> flot arbejde. Fo nogle tager det flere år at lære.

Du er født under en lidt uheldig stjerne og ramler ind i mange uskrevne regler.

Et nyt spørgsmål laver du en ny tråd til. -)
Avatar billede Iboga Juniormester
04. oktober 2011 - 23:18 #16
Jo tak ironien har jeg fanget, og tro det eller ej; den med tråden er jeg også med på (man kan jo af gode grunde ikke linke til en tråd der ikke er oprettet) Tænkte bare at folk på lige netop denne tråd lød lidt små geniale, og at det derfor ikke ville tage dem meget mere end en halv kop kaffe at ligge et svar. Men okay jeg er med nu ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 23:23 #17
#13

jep ;)