Avatar billede kraller1992 Nybegynder
07. oktober 2011 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iTunes konsolidering kun halv færdig

Hej Eksperter

Jeg har forsøgt at konsolidere mit iTunes bibliotek, altså at kopiere alle filer ind i iTunes mappen.
Jeg fik dog efter at iTunes var igennem en del af processen, denne fejlmeddelelse: "Kopiering af filer mislykkedes. Filnavnet er ugyldigt eller for langt.", hvilket har resulteret i at, en del af mit bibliotek er registreret til at ligge i mappen "iTunes music" og resten på den gamle placering.
Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2011 - 23:51 #1
hvad filer er de mp3>mp4Xmav >wmv >vam ???
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
08. oktober 2011 - 06:39 #2
Jamen det er mp3 langt det meste af det :)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2011 - 11:03 #3
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
09. oktober 2011 - 11:09 #4
Jamen det kan jeg ikke, jeg har lige tjekket hvad jeg har af filer.
Jeg har AAC-lydfiler og MPEG-lydfiler, og den har allerede flyttet sange af hver slags, så tvivler på det er det der er problemet.

Hvad vil du egentlig vise mig med det der link?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 19:14 #5
converter til aac filler http://www.avs4you.com/AVS-Audio-Converter.aspx?type=GoogleAdWordsSearch&gclid=CMjt0v3Q46sCFcK9zAodc1tNQw

AVS Audio Converter 7.0
Convert audio between MP3, WAV, WMA, M4A, FLAC, M4R, AIFF, M4B, OGG, AAC, AMR, etc. Apply effects, customize output parameters, use batch mode.

Convert between All Key Audio Formats
Convert MP3, WMA, WAV, M4A, AMR, OGG, FLAC, MP2, etc. Manage APE files and encode them to any key audio format supported by AVS Audio Converter . See a full list of supported audio formats.

Export Audio from Video
Select and convert audio from your video files. AVS Audio Converter supports DVD, MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV, etc. See a full list of supported video formats.

Convert Files to M4B
Convert your audio tracks to M4B format with AVS Audio Converter . Divide them into chapters and add bookmarks. Set up quality level before audio conversion. Prepare audio files for your iPod/iPhone.

Create Ringtone for iPhone
Edit an audio file and save it to M4R format for iPhone. Make an individual ringtone with AVS Audio Converter .

Edit Your Audio Files
Trim, delete parts, merge files, apply effects with AVS Audio Converter . Modify extra text information in your audio files.

Multilingual Support
AVS Audio Converter interface and tech-support are available in English, French, German, Spanish, Italian, Japanese, Dutch and Polish.

Platforms:  Windows 7, XP, 2003, Vista (no Mac OS/Linux support)
Minimum System Requirements

Processor:  Intel / AMD compatible at 1500 MHz or higher
RAM:  512 MB or higher
Sound:  Windows compatible sound card
DirectX:  Microsoft DirectX 9.0c or later
Administrative permissions for program installation and activation
Internet connection to activate

Windows 7 Recommended System Requirements

Processor:  Intel / AMD compatible at 3 GHz single core/1.8 GHz dual core
RAM:  1 GB or higher
Video:  Windows 7 compatible video card
Sound:  Windows 7 compatible sound card

Note: System requirements may differ depending on the Windows 7 version installed and increase when Windows Aero interface is enabled.

eller http://youtubedownload.altervista.org/
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
21. januar 2012 - 17:22 #6
Nå jeg opgav :)