Avatar billede TJDog Nybegynder
10. oktober 2011 - 10:50 Der er 2 kommentarer

Three strikes and you're out

Three strikes and you're out er en lov der siger at hvis udlændinge laver noget ulovligt 3 gange ryger de ud af landet.
Mit spørgsmål er så hvis man skulle inføre denne lov i Danmark, ville det så være en lov ændring eller en ny lov?
(mod/imod)        :)
Avatar billede Wally73 Mester
10. oktober 2011 - 10:57 #1
Det kommer an på hvordan du definerer "ulovligt".

Dækker det flere lov-områder, så kan det ikke være en lov-ændring.
Dækker det kun et lov-område, så kunne det godt være en lov-ændring.
Avatar billede TJDog Nybegynder
10. oktober 2011 - 11:09 #2
det dækker over flere områder.