Avatar billede rossoneris Nybegynder
15. oktober 2011 - 13:06 Der er 2 kommentarer

powermaster-10

Hej,

Er der nogen der kender Powermaster 10 fra Visonic. Jeg har modellen med indbygget GSM modul og har simkort osv, hvor jeg benytter CBB.

Jeg skal sætte gprs op og har vagt gprs apn som burde være "internet" hvad jeg kan se. Men det fungerer bare ikke.

Der skulle vel ikke være nogen der har sådan en tingest :)
15. oktober 2011 - 13:28 #1
Pssssst:

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rossoneris Point ude: 2.745 ?
Du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 2.745 " - og så 'gider' vi ikke hjælpe dig ...
Avatar billede Wezio Juniormester
16. januar 2012 - 12:24 #2