Avatar billede peet_dk Novice
16. oktober 2011 - 14:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på min lenovo T60 i Windows 7...

Hej

Jeg har lige fået installeret windows 7 på en gammel Lenovo T60'er.. Jeg har ikke prøvet den af før, så ved ikke om det er et hardware problem.. Men kom gerne med forslag til hvad jeg skal gøre for at få den til at virke..

Når jeg kigger inde under lydniveau mv. kan jeg se at der er en grøn bar der bevæger sig i takt med musikken, dvs. windows har altså registeret at der er lyd.. Men den afspiller intet.. Jeg har også prøvet at sætte nogle høretelefoner i, men stadig ingen lyd..

Jeg har prøvet at køre Lenovo's system update, men det virker stadig ikke..

Under system egenskaber står der et det et et SoundMAX HD audio kort der er installeret.. (kan google mig frem til det er AD1981HD)

Har I forslag til hvad der kan være i vejen?
Avatar billede poko1 Ekspert
16. oktober 2011 - 14:47 #1
Prøv i kontrolpanel lyd at se efter at du har sat alt rigtigt.
http://img718.imageshack.us/img718/914/administrerlyd.png
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2011 - 07:49 #3
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2011 - 11:33 #4
var det løsningen
Avatar billede peet_dk Novice
15. december 2011 - 13:28 #5
Kunne desværre ikke få det til at virke.. Og fik en anden bærbar fra virksomheden, da jeg også trængte til en som var hurtigere.