Avatar billede madsten Nybegynder
17. oktober 2011 - 21:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ITUNNES 2 bruger

Hej.

Min kæreste og jeg har begge en iphone, men kun 1 mac. Vi har derfor oprettet 2 brugere i Itunes. Der er nu sket det at jeg skulle have sync. min iphone og så fik jeg alle mine kærestes kontakter og min egen kontakter er væk! Kan jeg gøre noget ved det og hvad gør vi fremadrettet?

Jeg vil gerne have mine kontakter igen!

Mvh. Rune
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2011 - 22:10 #1
Log på din egen konto i Itunes og sync.
Avatar billede madsten Nybegynder
17. oktober 2011 - 22:13 #2
Det var det jeg gjorde. Men på en eller anden måde er hendes kontakter også på min konto... Andre foreslag?
Avatar billede Spench88 Nybegynder
18. oktober 2011 - 13:49 #3
Hvis du logger på din konto burde du overhovedet ik modtage noget af hendes. Prøv lige en gang til for at være sikker.
Avatar billede madsten Nybegynder
18. oktober 2011 - 22:34 #4
Tror der er gået kludder i vores profiler, da min kæreste for ikke særlig lang tid siden, mistede sine kontakter til fordel for mine - nok fordi hun var logget ind på min bruger. Men så må hendes være blevet langt ind på en eller anden måde... Det er noget værre råd med de profiler!

Men jeg har fået importeret mine kontakter fra mit simkort - så har jeg næsten allesammen. Nu har jeg sørget for at den ikke automatisk sync. kontakter fremover, så kan det ikke gå helt galt. Udover at min kæreste idag har mistet alle sine programmer til fordel for mine, i forbindelse med at hun skulle have det nye styresystem på!

Jeg giver op!
Avatar billede madsten Nybegynder
19. oktober 2011 - 20:15 #5
afsluttes
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. oktober 2011 - 21:59 #6
Sync foregår jo ikke kun én vej, så det er netop fordi hun var logget på din bruger.
Avatar billede madsten Nybegynder
20. oktober 2011 - 21:50 #7
Hvordan kan jeg så få slettet alt fra brugerne og starte helt forfra og få lagt det over, som er på hver vores iphone nu på de rigtige profiler?