Avatar billede kado Nybegynder
20. oktober 2011 - 18:15 Der er 4 kommentarer

Office 2010 har delvis ændret til engelske menuer

HJÆLP til - Office 2010 til Hjem og arbejde.
Win7-64 og Office 2010 er ALLE fuldt opdatere - der er både firewall og AntiVirus på maskinen.

Ca. 13/09-2011 (kan ikke huske nøjagtig dato) er menuer i Word/Excel pludselig ændret til engelske; hvorimod Outlooks menuer stadig er danske - jeg har ikke tjekket PowerPoint.
Har tjekket mht. indstillinger:
I Word/Excel står der, at Dansk ikke er installeret
Men i Outlook står der, at det er innstalleret.

100% sikker på, at JEG/VI ikke har ændret noget som helst - kun kørt Microsofts anbefalede opdateringer

Maskine: Win7-64 (kun få måneder gammel), har produktnøgle til Office-

/kado
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 21:00 #1
under fanen gennemse (review hvis det er på engelsk) finder du "angiv sprog" (language) finder dansk i menuen og trykker på "standard" knappen ikke "ok" knappen.
Avatar billede kado Nybegynder
21. oktober 2011 - 07:34 #2
Jeg tjekker, men er nu ikke helt sikker på, at du har forstået mit spørgsmål.
Giver svar fra mig senere på dagen.

/kado
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2011 - 09:13 #3
Jeg tror du har ret.Mit svar går mere på dokumentets sprog.Prøv istedet det her:(jeg bruger Ofice 2007, men det er vist det samme på 2010)
start->alle programmer->Microsoft Office->Microsoft Office tools->Micosoft Office 20xx Language settings -  marker anvend samme sprog som Windows og vælg dansk i rullemenuen.
Håber det hjælper
Avatar billede kado Nybegynder
21. oktober 2011 - 10:19 #4
Hej kmjdk!
Det har jeg allerede forsøgt at finde, men den eksisterer åbenbart ikke i 2010.
I stedet kan under programmets indstillinger vælge Options/Language/og her tilføje andre sprog, ved at tilkøbe disse.

Både Word og Excel melder, at dansk  IKKE er installeret, kan så kun installeres ved at vælge KØB.
Outlook melder, at dansk  ER installeret.

Håber, at du forstår problemet.

/kado