Avatar billede dingpro Nybegynder
21. oktober 2011 - 13:26 Der er 3 kommentarer

Min side kører meget langsomt, Xampp 1.7.6 kører jeg!

Hej alle sammen, jeg er virkelig i bar bund!

Jeg har en hjemmeside, et online spil, hvor der er rigtig mange registeret brugere!
Min database er på omkring 400 MB, ca!
Jeg kører Xampp 1.7.5 på min Vps som jeg har købt fra Tyskland!
Min vps har de her specs:
6 GB Ram
300 MB Harddisk
24 Core 2.93 GHz
64 bit OS
Windows Server 2008 R2 Datacenter

Internet hastighed:
700 MBit Download
300 Mbit Upload

Mit problem er at Xampp 1.7.5 giver virkelig langsom respons tid, men det er først sket efter jeg har fået mere trafik og en meget større Database, og mange flere online på samme tid!

For cirka 2 måneder siden kørte siden meget hurtig, og jeg blev Ddosset af folk, nok fordi de var misundelig på mit spil, ved ikke hvorfor!
Men efter jeg fik det, fandt jeg ud af at man kunne: Tuning Apache til at køre flere Request, men når det så kører godt, og efter en dag eller 2, så går kører Apache stadig, men vil ikke svare på siden, jeg får denne skærm  når den kommer lidt igennem:

Warning: mysql_connect() function.mysql-connect: Too many connections in C:\xampp\htdocs\global.php on line 27
Could not connect to server, error: Too many connection
på linje 27 i Global.php har jeg:
$connect = mysql_connect($host, $username, $password) or die("Could not connect to server, error: ".mysql_error());

Jeg kan ikke forstå at den ikke bare kører optimalt, uden at sætte de moduler ind på httpd.conf filerne, og så ikke er så langsom efter jeg har fået en større Database

Jeg er virkelig Lost i dette problem!

SÅ jeg giver alle 200 Points til nogle som har en ide til dette problem!

Hvis i mangler nogle flere oplysninger så skriv til mig!
Har sikkert glemt noget!

Thomas
Avatar billede tobrukDk Novice
21. oktober 2011 - 14:05 #1
er det fordi du køre nogle programmer samtid?, skype og lign programmer så fucker den helt op med det
Avatar billede dingpro Nybegynder
21. oktober 2011 - 16:05 #2
Det er en Vps, den kører ikke andet end Xampp og så et .exe program!

Min hjemmeside har kørt hurtigt, da jeg ikke havde så mange online, men når jeg runder nu cirka 500 brugere, går siden ned, men ikke selve Apache service eller Mysql service, så ved ikke helt hvorfor!

Hilsen Thomas
Avatar billede tobrukDk Novice
23. oktober 2011 - 01:20 #3
prøve at genstart programme forfra?