Avatar billede Miguel_Posada Nybegynder
24. oktober 2011 - 10:29 Der er 3 kommentarer

Bookingsystem (restaurant & cafeer)

Hej Alle

Jeg har jeg har i samarbejde med 2 andre oprettet en Restaurant og Cafe søger hvor det er muligt at søge efter restauranter og cafeer i hele Danmark, men vores problem er at vi ikke har et bookingsystem.
vi har undersøgt mulighederne, og så vidt vi kan se eksistere der ikke et færdig lavet bookingsystem der dækker vores behov, derfor vil vi gerne have lavet det fra bunden.

Hvis I er interesseret er I meget velkommen til at kontakte mig på email mikkipos@gmail.com

MvH

Miguel Posada Christoffersen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2011 - 10:51 #1
alt andet lige, så skal bookingsystemet være det eneste, som cafe/restaurant bruger - ellers er det ikke sikkert, at der er plads. Hvis c/r har et system i forvejen, så skal jeres system samarbejde/dele database med dette.
For at c/r skifter til jeres system så skal der være en reklamefri og hurtig frontend, som c/r kan bruge i stedet for papir-kalendere og andre interne systemer - det er kun kunder via nettet, der kan blive udsat for reklamer.
Avatar billede larsini Seniormester
24. oktober 2011 - 11:35 #2
prøv lige at checke dette program, som koster gratis for private (bruger det selv som kalender/booking sammen med en snes venner)- meget flexibelt og kan tilpasses mange formål: http://www.supersaas.dk/
Avatar billede Miguel_Posada Nybegynder
24. oktober 2011 - 13:12 #3
Hej

tak for jeres svar

Til Claes
Ja vi havde tænkt os at de skulle udskifte deres papir/kalender med vores system og de skal selvfølgelig ikke bombes med reklamer det skal som du siger være helt reklamefrit
Vi havde tænkt os at hver c/r skulle have deres unikke log in så at de kan checke nye/gamle bookinger plus at de kan tilføje walk in og call in hvis der nu er nogle der ikke benytter sig af online booking.
alt skal foregå på vores side og det skal selfølgelig være så simpelt som muligt

Til Larsini
Sjovt du siger det for jeg fandt faktis også den side idag, men det ser ikke ud til at de kan opfylde vores krav, men har alligevel sendt dem en mail
men tusind tak alligevel

Mvh

Miguel Posada