Avatar billede hgj Praktikant
26. oktober 2011 - 20:56 Der er 2 kommentarer

Google Chrome for Ipad

Hej, blot et hurtigt spørgsmål, da jeg måske vil få en Ipad, men inden vil jeg lige vide:

Kan jeg få Google Chrome som browser, så jeg stadig kan bruge f.eks. flash?
Avatar billede pstidsen Novice
26. oktober 2011 - 22:00 #1
Det korte svar: Nej. Når du køber et Apple produkt er du bundet til deres AppStore og for at få en app på AppStore skal den godkendes af Apple og det vil de ikke. Både fordi de har en konkurrerende browser (Safari som er standardinstalleret) og fordi de simpelthen ikke vil have at brugerne skal kunne bruge flash, for det går ifølge Apple ud over batteritiden.

Der findes dog måder....... Du kan bruge http://www.jailbreak.me og så kan du downloade programmer alle steder fra og altså IKKE kun i AppStore. Altså du kan downloade ligesom du kan med en Android. Hvis du jailbreaker din iPad skal du dog være opmærksom på at garantien fra Apple ikke gælder.
Avatar billede pstidsen Novice
26. oktober 2011 - 22:02 #2