Avatar billede hgj Praktikant
26. oktober 2011 - 21:17 Der er 5 kommentarer

Time Capsule og musik

Hej, jeg vil gerne sætte et trådløs musiknetværk op i hjemmet for mine Apple produkter.

Kan jeg have mit musik liggende på Time Capsule og streame herfra til min iPhone eller iPad?

Når der ikke er jack-stick i Time Capsule, skal jeg også bruge en alm. airport express som mellemled til mit anlæg.
Kan jeg bruge iTunes til at afspille fra Time Capsule?
Avatar billede chris0905 Nybegynder
26. oktober 2011 - 21:35 #1
Hey!

Du kan godt bruge iTunes til at afspille musik fra en TC... Der skal du dog have forbindelse til den når du vil have musik... Det siges at den kan bruges som NAS, men jeg kan personligt ikke få det til at virke... Der med kan jeg sige at jeg ikke tror at man streame fra iPhone/iPad...

Jeg har en Airport Expess som er sat til mit anlæg, og det fungerer perfekt...

Håber det er svar...

/Christoffer
Avatar billede sevelsted Nybegynder
28. december 2011 - 21:31 #2
Har du fundet el løsning?

Jeg er interesseret i samme løsning, alt mit musik gemt et sted og så streaming af det på mine enheder...
Avatar billede WPCS Nybegynder
23. juni 2012 - 16:58 #3
Det kan du ifølge Apple godt. Det kræver blot at du en computer tændt med  iTunes åben og har aktiveret "Deling"
Det er en LAGRINGS enhed og IKKE en STREAMING enhed.

http://store.apple.com/us_smb_78313/question/answers/product/MD032LL/A?pqid=QXUT4PK9AD9CY9J9CT27CFH9DUFDPJ4D2
Avatar billede WPCS Nybegynder
08. august 2012 - 19:49 #4
Chris0905@ smider du et svar? Det var det tætteste jeg kom en løsning
Avatar billede WPCS Nybegynder
04. januar 2013 - 14:43 #5
Lukker selv. Har endnu engang funmdet svaret selv.
Man kan sagtens lagre sin musik på TC og indsætte biblioteksstien til TC istedet for standard, køre den fra TC, til iTunes, til iPhone, til Airport Express.