Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. oktober 2011 - 10:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk lukning af spørgsmål ang. ulovligt software

Jeg har siddet og kigget på uløste spørgsmål, hvor nogle af dem er lukkede af en Co-admin med følgende besked:

Dette spørgsmål er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Det er ikke tilladt at diskutere piratkopier på Eksperten.dk

Dette er jo fint, da nogle af os lever af at lave software.

Forslaget er som følger:
Kan disse spørgsmål ikke blive slettet i stedet for beskeden ovenfor?

Disse spørgsmål har ingen værdi for nogen, hvorfor jeg synes det var bedre at de forsvandt helt fra eksperten.dk. Så kan "svage" sjæle ikke se dem og eventuelt få "gode" ideer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2011 - 15:37 #1
Vi som brugere har ikke adgang til spørgsmål lukkede af coadmin.
Coadmin har dog stadig adgang. Spørgsmål bliver ikke slettet, da der i tilfælde af sager med Copyright, skal være adgang til dem.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. oktober 2011 - 15:53 #2
Ahhh. Det giver jo god mening.
Så tror jeg bare at lukker dette forslag.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
31. oktober 2011 - 16:34 #3
Fjerner dette fra mig egen overvågning.