Avatar billede vbcoder Nybegynder
28. oktober 2011 - 20:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ACTA - 'det er nyt for mig' som krejleren siger

Det her er egentlig ikke et spørgsmål - mere en konstatering af at der åbenbart foregår mere vi burde være vidende om en som så

http://www.youtube.com/embed/citzRjwk-sQ

Anti-Counterfeiting Trade Agreement

http://www.google.dk/search?q=ACTA

en aftale som skulle betyde at vores internetudbydere bliver ansvarlige for hvad vi som brugere foretager os på nettet?

kan det være rimeligt?

eller hvad?
Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 21:48 #1
Ja, det næste bliver vel, at de vil forsøge at gøre bilhandlerne ansvarlige for om vi kører for stærkt.

Det handler selvfølgelig i sidste ende om penge, og det er jo begrænset hvor mange kr. bsa/coda m. flere kan vriste ud af en privat husholdning, mens et milliardforetagende som TDC er meget mere interessant at presse med et sagsanlæg på nogle millioner.
Avatar billede vbcoder Nybegynder
29. oktober 2011 - 21:45 #2
Den er jeg med på - men så skal VW forhandleren vel til indbygge en fart kontrol som kan sørge for at jeg ikke kører for stærkt og så bliver prisen med danske afgifter jo en helt anden - og den er jeg ikke med på :)
Avatar billede vbcoder Nybegynder
25. februar 2012 - 12:07 #3
luk