Avatar billede martin_shearer Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

auto upload ?

Hej

findes der et program eller en måde i windows hvor man kan få et program til automatisk at upload en bestemt fil, til en ftp hver gang der sker ændringer i selve filen ?

har kigget lidt på dropbox osv. men det er ikke helt løsningen, da den skal sendes til en mappe på serveren, så man kan tilgå/se filen via browseren og mobiltelefon.
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2011 - 14:04 #1
Du kan tilføje en FTP som netværksdrev, og bare behandle filen derpå ?
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
31. oktober 2011 - 14:06 #2
men hvordan behandle ? det er noget den skal gøre automatisk, så jeg ikke selv skal smide den op hver gang.
Avatar billede mohnsen Praktikant
31. oktober 2011 - 14:49 #3
hvad med at sætte cuteFTP til at uploade hvert 5. min eller hvor ofte det nu er nødvendigt?

Det koster lidt, men det er et rigtig godt ftp program.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
10. januar 2013 - 11:36 #4
smid lige et svar så jeg kan lukke
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
29. april 2013 - 12:42 #5
lukket