Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 21:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Web Browser Spil

Hej Eksperter.

Jeg har fået den ide at oprette et såkaldt Browser game som er lidt ligesom:

http://travian.dk/
http://virtualmanager.com/
http://ogame.com/

Spillet er lige nu helt åbent for ideer og vi mangler en masse hjælpere, der vil hjælpe med. Du hjælper ikke for at tjene på det, men hvis der kommer overskud vil profitten selvfølgelig fordeles. Mine evner er ikke så store på programmeringen, men har lidt andre kvalifikationer:

Grafik: Kan lidt
Programmering: Html, php, meget lidt java
Ideer: Fyldt af dem :)

Hvis i mangler noget skal jeg nok oplyse det.
Avatar billede 1337zy Nybegynder
05. november 2011 - 22:40 #1
Kan du fortælle noget mere om det? jeg kan php
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 23:21 #2
Selvfølgelig :)

Jeg mangler nogle til at hjælpe og være "ansat".

Det hele går ud på at folk registrere sig og får en bruger og eventuelt et "hold" (dette kunne være et fodbold, håndbold eller sådan noget lignende. Jeg har ikke rigtig nogle ideer om hvad selve emnet er, da jeg gerne vil have nogle med til det. Når man så har registeret sig skal man kæmpe sig op ad en Highscore for at blive nummer 1. Dette kunne f.eks hvis det var et sport spil være at man kom i 1 Division. Jeg tænkte også på at man måske kunne fuldføre nogle opgaver hvor man måske skal lave nogle specielle jobs for at kunne få ting samlet til det.
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
06. november 2011 - 08:25 #3
Det lyder spændende :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 12:28 #4
Alle kan bruges så har du en ide eller er du god til at programmer/grafik eller noget andet så kom frem og spørg :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 14:36 #5
Folk der er interesseret i at være med bedes anmode "Mr_H4mm3r" på skype om at være deres ven. Følger selvfølgelig stadig denne tråd men det er meget besværligt med sådanne forums at skrive over :D
Avatar billede flatov Nybegynder
07. november 2011 - 16:02 #6
Har selv haft tanken, men ikke tiden.

For at få nogle idéer om hvordan det kan gøres og hvilke tanker man skal gøre sig, så vil jeg anbefale i kigger på dette site.

http://buildingbrowsergames.com/

Siden bliver dog ikke vedligeholdt længere, men der ligger stadig en del brugbart.

Ellers er der ikke andet at sige end, go for it.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 17:32 #7
Lyder fedt :) tak ;D
Avatar billede tha_painter Nybegynder
09. november 2011 - 21:28 #8
Tjek www.yoyogames.com.
De har udviklet et program kaldet Game Maker, der nu er opgraderet til at kunne konvertere GML, deres programmeringssprog, som er så simpelt, at det næsten kan læres på én dag, til HTML5, så dine spil kan spilles browseren.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2011 - 23:08 #9
Jeg leder ikke efter gamemaker spil. Det er et spil som styres gennem php..
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2011 - 14:57 #10
Jeg stopper tråden..