Avatar billede elpede Nybegynder
07. november 2011 - 15:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af Iphone

Hej
Min kone har fået en bruge Iphone 3Gs.
Det første jeg gjorde da hun fik den var at putte den på computeren og opdatere via itunes.
Det gik fint indtil den telefonen genstartede og derefter bad om aktivering.
Aktiveringen gik sådan set som ønsket indtil jeg bliver bedt om at acceptere "terms and conditions".....det kan jeg nemlig ikke. Selve feltet med tekst er blankt og når jeg sætter flueben i acceptér feltet, og klikker continue sker der ingen ting.
Jeg har forsøgt at gøre det på to forskellige computere, men med samme resultat.
Den er ikke låst, SIM-kort er uden kode (er i ævrigt med Unotel abb. hvis det er vigtigt).

Nogen gode forslag?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 16:30 #1
hvorfor vil du Aktivering  iphone ??

Hvordan aktiveres iPhone?
iPhone aktiveres via iTunes på din Mac eller PC.
Kræver internetadgang og mailkonto.
http://telia.dk/iphone/support/start/
Avatar billede elpede Nybegynder
07. november 2011 - 19:02 #2
Fordi det er det eneste jeg kan. Når jeg sætter SIM kort i står der at jeg skal tilslutte til itunes og når jeg gør det dukker aktiverings menuen op.
Avatar billede elpede Nybegynder
07. november 2011 - 19:04 #3
Forstår i øvrigt ikke dine bemærkninger og links i bunden af din kommentar....hvis du læser mit spørgsmål igen vil du læse at jeg er nået længere end det....??
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 19:14 #4
Avatar billede elpede Nybegynder
07. november 2011 - 19:33 #5
Ingen af dine links kan bruges da den ikke er med virgin firmware og desuden er købt i USA så jeg smutter ikke lige forbi....
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 19:48 #6
Avatar billede elpede Nybegynder
07. november 2011 - 20:02 #7
Har du overhovedet læst mit spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2011 - 20:42 #8
ja
Avatar billede elpede Nybegynder
19. april 2012 - 13:48 #9
...