Avatar billede kristian_halte Nybegynder
10. november 2011 - 16:50 Der er 2 kommentarer

TV-opsætning - Philips 32PFL5606H

Hey
Nogen der har en guide til den perfekte opsætning til Philips 32PFL5606H? Jeg købte det i søndags - det stod virkelig skarpt og flot - jeg er dog ikke helt tilfreds efter jeg er kommet hjem.. Skal det indstilles?

Jeg får TV fra antenneforening. Jeg kan kun finde analoge kanaler. Burde jeg ikke kunne finde digitale - altså alle HD kanalerne

På forhånd tak
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. november 2011 - 23:50 #1
Prøv at spørge på Flatpanels.dk, de har både guides og forum: http://goo.gl/EPjD2
Avatar billede Blandy Praktikant
11. november 2011 - 09:02 #2
Kaliberering af ens TV kræver at man bruger noget tid på at se, og prøve sig lidt frem. Og evt læse sig frem til det.

Man kan selvfølgelig betale sig fra en prof der kan gøre det hurtigt og præcist. Men det koster kassen.

Nu er jeg ikke sikker på om du gør det korrekt med hensyn til de digitale kanaler. Men alle antenneforeninger udebyder digitale kanaler den dag i dag. Så du har nok sprunget noget over med hensyn til at instille dit fjernsyn. Dit fjernsyn har 2 forskellige tuner. Analog og digital. Du burde kunne finde din digitale tuner i menuen på tv'et, og finde kanal søgning derfra.

Ang billedet fra da du så det hos forhandleren, så smider de altid et digital (evt HD) signal på deres demo fjernsyne. Det gør at folk forelsker sig i det ikke realistiske billede de viser. Der er stor forskel på at se signal fra antennen derhjemme, og så fra en bluray film.