Avatar billede c-holst Novice
12. november 2011 - 19:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et spørsmål om sims 3

Hej. Jeg pønser på at købe sims 3 via amazon.

Det store spørgsmål er så, om der er mulighed for at vælge danske menuer som man kan i den version man køber i Danmark
Avatar billede kimwright Nybegynder
14. november 2011 - 08:02 #1
kunne ikke finde noget på amazon med Dk menu,

men ellers så koster det 50kr mere http://www.coolshop.dk/catalog/minisite/sims-3 og det er inkl. fragt :)
Avatar billede c-holst Novice
14. november 2011 - 20:15 #2
Mange tak indtil videre. Det var også mest med tanke på at den kunne ryge med i kassen sammen med nogle andre spændende ting.

I øvrigt er den set i føtex til 200, så det er ikke så meget prisen.
Avatar billede c-holst Novice
23. december 2011 - 14:39 #3
Så er den købt i danmark. Så går det jo nok. Vil du have pointene så smid et svar ind.

Tak for hjælpen