Avatar billede HamDerLasse Nybegynder
12. november 2011 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Wifi problemer Compaq Presario CQ56

Dav, har haft min Compaq Presario CQ56 i cirka et halvt år nu.
Jeg synes den var ved at blive lidt langsom, så jeg hentede Windows Ultimate (Cracket) Men så er det lige problemet at jeg ikke kan slå "Wifi" til, nogen der ved om man skal hente ekstra programmer til for at tænde det eller hvad, har trykket nogen gange nu men den lyser stadig orange, og der står "No connections are available"? :)

Venlig hilsen Lasse.
12. november 2011 - 22:44 #1
Hmmm... hentede Windows Ultimate (Cracket) - så skal du ikke forvente hjælp herfra !!!

www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede HamDerLasse Nybegynder
13. november 2011 - 08:13 #2
Nå, TAK FOR HJÆLPEN!!!
Avatar billede HamDerLasse Nybegynder
13. november 2011 - 08:23 #3
Og nej tror egentlig ikke det var cracket, man kunne hente det gratis på dæres side. Tror det hedder Windows Developer og et eller andet.