Avatar billede sara-lind Nybegynder
21. november 2011 - 09:30 Der er 1 løsning

Søgning og sortering.

Hejsa.
Jeg sidder og brokker med et Joomla site, og skal ha lavet en liste som den der er her:
http://kea.au.dk/publikationer/
Altså en række artikler med søgning og sortering, inkl link til hvor på nettet de findes.

Er der nogen der kan hjælpe mig til hvordan jeg gør det? Jeg er ikke skrap til programmering så håber på at nogen kender til en tutorial eller ligne jeg kan bruge. Gerne med source files :)

Mvh Sara
Avatar billede sara-lind Nybegynder
21. november 2011 - 11:49 #1
Jeg fik svar på Joomla forumet. Så lukker lige igen