Avatar billede mobildoktoren Nybegynder
21. november 2011 - 18:04 Der er 3 kommentarer

Feedback på min mobilside

Hej alle!

Kan i ikke komme med noget feedback på :
http://mobildoktoren.dk/

Hvad ville i gøre anderledes?
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
21. november 2011 - 20:06 #1
Fed side.. Ligner jo en af de stores giganter som iphone, nokia osv.. Hvis der kunne være en smule animation på forsiden for lige at give den et ekstra kick ville det vre perfekt.
Avatar billede Sisseha Nybegynder
22. november 2011 - 14:17 #2
Hej

Jeg synes dit website fungerer ret godt. Den er overskuelig at finde rundt i, og det er altid et plus.

Jeg har dog et par forbedringsforslag, mest skøndhedsting:

- Gør gerne skriften på forsiden endnu mere tydelig. Billedet viser ret godt, hvad siden handler om, men hvis du kan fremhæve teksten mere, så vil dit budskab komme endnu tydeligere igennem, og man vil vide hvor man skal klikke sig hen.

- Gør gerne din skrifttype større. Især på "Indskriv reparation" er teksten meget lille og bliver derfor meget svær at læse. Der er også kommet en scrollbar midt på den side, se om ikke du kan få den væk.

- Under "Kontakt"-siden kunne det være godt, hvis der var lidt information om, hvem der står bag shoppen. Det skaber troværdighed, at man kan sætte ansigt eller navn på menneskerne bag en side/shop, som man betaler penge til.

- Din fordelingsside med "Øvrige mærker" synes jeg er lidt rodet. Det er ikke så nemt at adskille de forskellige logoer, fordi de alle er hvide og er placeret i midten. Gør det evt. venstrestillet.

- Jeg studser lidt over, at du har fremhævet enkelte ord hist og her med grøn. Det passer selvfølgelig med det grønne look på sitet, men det kan godt snyde, så man tror det er et link.

- Når jeg klikker mig fra f.eks. iPhone/iPad-undersiden og hen til forsiden, hopper siden et par pixels. Det virker til at forsiden samt undersiderne i menulinjen "bliver stående" samme sted, men når jeg klikker mig videre til mobil-undersiderne (på nær "øverige mærker"), så hopper siden.

- Jeg synes at skriften i menulinjen minder for meget om en almindelig brødtekst-skrifttype. Det vil pynte med en anden skrifttype, tror jeg.

Held og lykke med sitet :)

Venlig hilsen
Sisse Hansen
Avatar billede mikaelch Novice
24. november 2011 - 07:43 #3
cvr nummer frem på kontakt siden det skaber troværdighed

øvrige mærker der kan jeg ingen tekst se , det er fordel med tekst vis sden kan op ad  google

mere tekst over alt der er på siden nærmeste kun samme tekst igen og med så lidt anden blver optimerng i google nærmeste umulig

lav korte beskrivelsen ved ens og linke hen til  en siden der omhandler dette ord denne siden starter med h1 omkring dette kerne ord , derved styrker du siden og der er ikke i samme grad duplikat lav forklaringer længere på disse sider, dette skaber også interne links struktur på siden

husk giv alle billeder titler og tags derved en chance google billedet søgning de findes der