Avatar billede pallejens Novice
21. november 2011 - 22:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 - besked om at Handlingen blev annulleret.

Når jeg forsøger at pege på et link i en mail, før jeg følgende besked:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.

Advarslen er kommet pludselig. Jeg kan så kopiere linket og lægge det over i Explorer; men det er jo en lidt akavet arbejdsmåde.

Palle Jensen
Avatar billede rebecca Novice
22. november 2011 - 00:36 #1
Prøv at kigge her det er måske løsningen for dig også>>> http://www.ezz.dk/884692-handlingen-er-blevet-annulleret-pga
22. november 2011 - 07:59 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Har du - måske uden du har bemærket det - instaleret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301

---
Avatar billede pallejens Novice
22. november 2011 - 13:57 #3
Der er tale om Win7, Ie9.0 og MO2010

Jeg har afinstalleret Google Crome indenfor de seneste dage.
22. november 2011 - 17:01 #4
...Jeg har afinstalleret Google Crome indenfor de seneste dage.... DERFOR! Så 'tror' systemet at du stadig bruger Crome og kommer med denne 'dumme' besked...
Se #2 !!!
Avatar billede pallejens Novice
22. november 2011 - 19:27 #5
Goddag karise_larry og tak for dine svar.
Den første løsningsmodel med at sætte IE som standard webbrowser ændrede ikke noget idet IE allered stod som standard webbrowser.
FIXIT virkede - så løsningen er på plads og tingene virker igen.
Tak for indsatsen.
Poientene er klar til dig!
22. november 2011 - 19:34 #6
... og så skulle du principiet ikke have [Accepter] dit EGET [svar] som ovenstående ?

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede vejmand Juniormester
22. november 2011 - 19:37 #7
pallejens >> Nej, pointene er ikke klar, dem har du nemlig taget tilbage.  :-(

Husk altid at sende egne indlæg som kommentar, og ikke som svar.

Du kan rette op på fejlen ved at oprette et spørgsmål med point, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/947226
Avatar billede pallejens Novice
23. november 2011 - 08:32 #8
Tak for det vejmand!
Der er nu lagt et nyt spørgsmål ind som anvist.
Så nu afventer jeg!
/Palle Jensen
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2011 - 08:38 #9