Avatar billede xodeus Novice
27. november 2011 - 19:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Intel Wifi kort vil ikke starte i Windows

Hej alle.
Jeg er stødt i et problem med min laptop.
Jeg har skiftet mit Atheros Wifi kort ud med et Intel(R) Wireless WiFi Link 4965AGN. Det virker fint og upåklageligt i Linux (ubuntu), men jeg kan ikke få det til at virke i Windows på min dual-boot.
Driverinstallationen på intel.com finder kortet og giver mig den rigtige driver, som også bliver installeret, og derfra kommer vi ikke videre. I Enhedshåndteringen, får jeg beskeden:
Enheden kan ikke starte. (Kode 10)
Jeg ved ikke hvad kode 10 betyder, men håber på at der findes en løsning, da det er besværligt at være kablet herhjemme og nogle gange har jeg brug for at være online med Windåsen...

På forhånd tak.

God weekend.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2011 - 19:53 #1
http://support.microsoft.com/kb/310123/da

Prøv det fix der kommer frem når siden åbnes.
Avatar billede xodeus Novice
27. november 2011 - 20:16 #2
Okay, nu har jeg forsøgt at læse siden i min Browser i Linux.
Der kommer så ikke noget fix frem udover, at jeg kan scrolle ned for at læse om hvad jeg kan gøre for at udbedre fejl 10.

Jeg vender tilbage når jeg får taget mig sammen til at gå hen til routeren for at se om der kommer noget andet, hvis jeg åbner siden i Windows.

Men som skrevet, så er driverne opdateret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2011 - 20:37 #3
Selvfølgelig skal du åbne siden i Windows... ;)
Avatar billede wappa Nybegynder
27. november 2011 - 21:59 #4
Prøv her på intel hjemmeside http://www.intel.com/p/en_US/support/detect hvor det bliver scannet for intels driver.
Avatar billede xodeus Novice
28. november 2011 - 21:10 #5
wappa: som du nok læser i spørgsmålet, så er det lige nøjagtig det jeg har gjort.
Avatar billede xodeus Novice
28. november 2011 - 21:24 #6
Jeg har nu forsøgt at køre Fix It. Den fandt problemet men kunne ikke rette det. Driveren ville ikke installeres...
Avatar billede xodeus Novice
28. november 2011 - 22:03 #7
Jeg har nu forsøgt at fjerne driveren manuelt.
Genstarte Windows og så får jeg dene fejlmeddelelse:
https://lh5.googleusercontent.com/-Ws8mkGvRc0U/TtP1_wTyvLI/AAAAAAAADNg/wIP42qu24_k/s800/fejl2.PNG