Avatar billede simonknudsen Nybegynder
27. november 2011 - 19:54 Der er 1 kommentar

Hent data fra Excel med macro tast.

Hej alle herinde.

Jeg sidder daglig og henter rabat koder fra en excelark i forbindelse med mit job.

Jeg bruger i den forbindelse også et G19 tastatur så jeg kan bruge de ekstra taster til standard besvarelser.

Nu vil jeg så gå skridtet videre og søger en formel på hvordan jeg kan trykke på en tast hvorefter den selv henter data fra excel arket.

Jeg skal bruge en kode pr. tryk og den skal automatisk gå videre til næsten linje/kode derefter.

Er det muligt og evt. hvordan?
Er næsten villig til, at aflønne et svar der virker :)

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede supertekst Ekspert
27. november 2011 - 22:55 #1
Skulle nok kunne lade sig gøre - men jeg skal nok have lidt mere forklaring..

(er du kun næsten villig? :-)