Avatar billede logdog Nybegynder
17. december 2011 - 23:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs printer, men hvilken?

Hejsa. jeg har et lille problem.

jeg har i længere tid haft en Brother DCP-750CW som jeg har været glad for. men skiftede til Stofanet for 3 mdr siden. og har ikke kunnet få min printer til at logge på det trådløse netværk siden jeg fik stofanet. har snakket med stofa om problemet, og de sagde at det ikke var alle printere der kunne logge på deres wireless. så kan i fortælle mig hvilke printere der kan det? og evt komme med et forslag til en fornuftig en?

mvh

Ricki ingemann
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2011 - 09:00 #1
Kan den heller ikke koble på trådet (netværkskabel)?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2011 - 10:52 #2
jeg har haft en pudsighed med lexmark, hvor en router blev skiftet. Så kunne den ikke logge på før man via printerens menu nulstillede wifi, og startede helt forfra med opsætningen.
Avatar billede logdog Nybegynder
18. december 2011 - 12:22 #3
Har prøvet at gøre alt hvad jeg formår at gøre. og fik af vide fra telia/stofa at det var fordi at printeren skulle kunne et eller andet specielt. som jeg selvfølgelig ikke kan huske desværre :(
Avatar billede logdog Nybegynder
18. december 2011 - 12:29 #4
Der er ikke netværkskabel indgang på min printer, så skal ikke kunne sige noget om det :/
Avatar billede 220661 Ekspert
18. december 2011 - 12:40 #5
I følge manual på nettet skulle den da have det??
http://www.manualsmania.com/download.php?link=f86ea3c43e3b4e53a46268664ae8bf63859ed1
Er det ikke din printer?
Der står noget om gateway adresse i manual. Er de ens på både computere og printer?
Avatar billede logdog Nybegynder
18. december 2011 - 12:59 #6
har lige endnu engang kikket over alt på min printer, men kan ingen stik se overhovedet. kun et usb stik. men den printer heller ikke så rent mere, så ville faktisk gerne have mig en ny. men vil ikke bare købe en i blinde nu hvor det åbenbart ikke er alle der kan logge på stofanets wireless
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. december 2011 - 09:40 #7
Hvis det kræver noget specielt af printeren, skulle du nok få opklaret hvad det er. Ellers vil en anbefalet printer jo muligvis ende med samme problematik som din nuværende...
Avatar billede logdog Nybegynder
28. december 2011 - 19:54 #8
Lukker tråden. ikke rigtig kommet et svar denne gang :)