Avatar billede weblance Nybegynder
18. december 2011 - 14:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg bruge to skærmkort samtidig?

Hej,

Jeg har på nuværende tidpunkt 2 skærme tilsluttet min computer, og kunne godt bruge en 3. skærm. problemet er bare at mit skærmkort kun understøtter 2 skærme. Jeg har så et ekstra skærmkort til at ligge, kan jeg smide det i maskinen og slutte den 3. skærm til det?

Det skærmkort der sidder i maskinen er med nVidia og det ekstra jeg har liggende er med ATI.

/Carl
18. december 2011 - 14:51 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Psssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/weblance (Point ude: 520 ? )
Følg op på dine tidliger spørgsmål - så får du måske fidusen...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede weblance Nybegynder
18. december 2011 - 14:57 #2
Undskyld - styresystemet er Windows 7 Professional 64-bit.
Avatar billede weblance Nybegynder
18. december 2011 - 15:05 #3
Og mht. dit pssst, så arbejder jeg på at lukke spørgsmålene...
Avatar billede RuneDams Juniormester
19. december 2011 - 08:52 #4
Jeg ved du kan køre 2 grafikkort med ati... Der kaldes det CrossFireX (http://en.wikipedia.org/wiki/AMD_CrossFireX)
29. december 2011 - 20:01 #5
(Skal du vide mere her ?)
Avatar billede weblance Nybegynder
13. november 2013 - 22:36 #6
Lukker.