Avatar billede frichke Nybegynder
19. december 2011 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg tage for en Dell Server PowerVault 745N på 500 GB

Hej

Jeg skal sælge en server.
Det er en Dell PowerVault 745N på 500 GB

Hvad kan jeg sælge sådan en for idag. Den er vel ikke mange basseøre værd.
Ved ikke hvad den kostede fra ny. Den er købt engang i 2006 eller 2007.

På forhånd tak.

vh
Claus
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 11:22 #1
Det kommer an på hvilken stand den er i selvfølgelig :)

Men en hurtig søgning på ebay, viste at priserne lå mellem 500-1000 kr.
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 11:23 #2
Btw, www.frichke.dk giver følgende fejl:
Parse error: syntax error, unexpected T_CLASS in /hsphere/local/home/frichke/frichke.dk/includes/bootstrap.inc on line 283
Avatar billede frichke Nybegynder
19. december 2011 - 12:33 #3
Super tak for det.

Ja, min hjemmeside er nede for tiden.
Forsøgte mig med en drupal installation.
Fik det aldrig til at virke, for fik jeg pludselig installeret Skyrim... :-)

Tak for hjælpen
Avatar billede jens_peter Nybegynder
19. december 2011 - 17:15 #4
Hvorfor ikke sætte den til kr. 2.500, så kan du altid slå lidt af prisen, installere den, så den er lige til at sætte op eller hvad en interesseret og du kan finde ud af indbyrdes.
Avatar billede frichke Nybegynder
21. december 2011 - 12:18 #5
Det er ikke noget jeg skal bruge mere tid på.
Arbejdede tidligere i et firma, som nu er opkøbt af et andet.
Det nye firma vil ikke rode med de "gamle stumper". Her kører man apple over hele linien.
Men min ex-chef ville bare vide hvad den ville være værd, hvis han skulle sælge den.

Ellers tak, for svar og forslag.

vh
Claus
Avatar billede foodear Praktikant
21. december 2011 - 17:42 #6
Apple ! yes godt gået..